Με χαρά, χαμόγελα και πολλές γερμανικές λιχουδιές, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ και Ε΄ Δημοτικού γιόρτασαν την έναρξη του καλοκαιριού στο καθιερωμένο Sommerfest, που πραγματοποιήθηκε στον όμορφο κήπο του Σχολείου μας την τελευταία εβδομάδα μαθημάτων.
Τα παιδιά έφεραν από το σπίτι γερμανικές λιχουδιές και χυμούς και συμμετείχαν σε ένα ξεχωριστό πικνίκ, απολαμβάνοντας στιγμές χαλάρωσης και συντροφικότητας κάτω από τη σκιά των δέντρων.
Η δράση αποτέλεσε παράλληλα μια ευχάριστη ευκαιρία εξάσκησης της γερμανικής γλώσσας, καθώς οι μαθητές χρησιμοποίησαν γερμανικές εκφράσεις για να παραγγείλουν, να σερβίρουν και να επικοινωνήσουν μεταξύ τους. Μέσα από το παιχνίδι και την αλληλεπίδραση, η γλώσσα συνδέθηκε με βιωματικό τρόπο με την καθημερινότητα και τη χαρά της συμμετοχής.
Σε μια όμορφη και γιορτινή ατμόσφαιρα, οι μαθητές αντάλλαξαν σκέψεις και σχέδια για τις καλοκαιρινές τους διακοπές, κλείνοντας δημιουργικά μια ακόμη σχολική χρονιά γεμάτη γνώσεις, εμπειρίες και όμορφες αναμνήσεις.
Καλή ξεκούραση και καλό καλοκαίρι σε όλους!
