Skip links

«Το ερμηνευτικό σχόλιο και η αξιολόγησή του»

Οι καθηγητές των Νέων Ελληνικών στη Γ’ Λυκείου της Εκπαιδευτικής Αναγέννησης Αντώνης Κουντούρης, Άννα Κουρδή, Αθηνά Πετροπούλου, Έλλη Τσενέ και Φένια Θεοχάρη παρακολούθησαν την Κυριακή 11 Απριλίου 2021 το Διαδικτυακό Εργαστήριο «Το ερμηνευτικό σχόλιο και η αξιολόγησή του». Οι συντονιστές του Σεμιναρίου ήταν η κυρία Αγάθη Γεωργιάδου και ο κύριος Ιωάννης Πασσάς.

Ως γνωστόν, από τη σχολική χρονιά 2019-2020 η Λογοτεχνία συνεξετάζεται με τη Νέα Γλώσσα στις Πανελλήνιες εξετάσεις. Ένα από τα εξεταζόμενα μαθήματα αποτελεί η ανάλυση και ο σχολιασμός άγνωστου λογοτεχνικού κειμένου. Στο πλαίσιο αυτό, σχεδόν 300 καθηγητές από όλη την Ελλάδα συμμετείχαν στο Διαδικτυακό Εργαστήριο. Οι συμμετέχοντες συζήτησαν θέματα διδακτικής προσέγγισης κειμένων της μεγάλης Ελληνίδας ποιήτριας Κικής Δημουλά και βαθμολόγησαν ενδεικτικά μαθητικά ερμηνευτικά σχόλια πάνω στα συγκεκριμένα κείμενα.

Το Διαδικτυακό Εργαστήριο διοργανώθηκε από το Ιδιωτικό Εκπαιδευτήριο «Νέα Παιδεία».

Συγχαρητήρια στους καθηγητές μας για τη συμμετοχή τους.

Return to top of page