Skip links

Παιχνίδι «Κρυμμένου Θησαυρού»

Πώς θα βοηθήσουμε τους μικρούς μας μαθητές να συνδεθούν ομαλά με τη δια ζώσης εκπαίδευση μετά από  την πολύμηνη παραμονή τους στο σπίτι;

Με το παιχνίδι φυσικά !

Με αυτό ως οδηγό και με μέριμνά μας τη μετατόπιση των δραστηριοτήτων στον κήπο που τόσο έλειψε σε όλα τα παιδιά οργανώσαμε ένα πρωτότυπο παιχνίδι «κρυμμένου θησαυρού» και εμπλέξαμε όλα τα νήπια (ανά τμήμα ) σε όλα τα στάδια της διαδικασίας.

Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες , ετοίμασαν τους θησαυρούς , έφτιαξαν μόνα τους τον επιδαπέδιο λαβύρινθο και προετοίμασαν όλες τις δοκιμασίες αδρής ή λεπτής κινητικότητας, διάλεξαν τις κρυψώνες κι έφτιαξαν αυτοσχέδια αινίγματα.

Στη συνέχεια διεκδίκησαν τη σειρά τους στο παιχνίδι με την αξιοποίηση της διελκυνστίδας, τοποθέτησαν «τα κλειδιά» και κάλεσαν την άλλη ομάδα για να παίξει. Μόλις ολοκληρώθηκε το παιχνίδι οι ρόλοι αντιστράφηκαν.

Τα παιδιά είχαν έτσι την ευκαιρία να συνεργαστούν με τους συμμαθητές τους για ένα κοινό σκοπό , να αναλάβουν ενεργό ρόλο , να εκφραστούν δημιουργικά και βεβαίως να διασκεδάσουν !

Τέλος, προσπαθώντας να συνδέσουμε για άλλη μια φορά τις δραστηριότητες του σχολείου με τη ζωή στο σπίτι , τα παιδιά σε δεύτερο χρόνο προετοίμασαν ένα ακόμη παιχνίδι «χαμένου θησαυρού» με σκοπό το παιχνίδι να συνεχιστεί στο οικείο τους περιβάλλον με το ίδιο αμείωτο ενδιαφέρον.

Η ομπρέλα της φιλίας

Η επιστροφή των παιδιών στο Νηπιαγωγείο μας μετά από την τηλεκπαίδευση έφερε στην επιφάνεια την ανάγκη να μοιραστούν όμορφα συναισθήματα με τους συμμαθητές τους που τόσο τους είχαν λείψει.

Φιλοτεχνώντας  την «ομπρέλα της φιλίας» και καλώντας έναν –έναν τους φίλους τους ξεχωριστά είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν ωραίες φράσεις , να συνδεθούν καλύτερα με την ομάδα και τους συμμαθητές και βεβαίως να απολαύσουν το παιχνίδι στον κήπο μας!


Return to top of page