Skip links

H «Αριθμητική Σκάλα» των Μαθητών του Νηπιαγωγείου μας

Πώς μπορούμε να μεταφέρουμε τα υλικά της φυσικής τάξης στη διαδικτυακή; Στην προσπάθειά μας να έχουν τα παιδιά τη δυνατότητα να συμμετέχουν ενεργά σε όλα τα στάδια μάθησης οργανώσαμε  κάποια  παιχνίδια για την εξάσκηση στην αρίθμηση. Πιο  συγκεκριμένα, κάθε μαθητής έφτιαξε τις δικές του ράβδους  από το ένα έως το δέκα και τις συνόδευσε με τους αντίστοιχους αριθμούς.

Το συγκεκριμένο υλικό, που είναι βασισμένο  στο αντίστοιχο μοντεσσοριανό υλικό, έδωσε  την ευκαιρία στα παιδιά να κάνουν συγκρίσεις μεγεθών (μακρύ-κοντό), να βρουν το μεγαλύτερο και το μικρότερο, και τελικά, να εξασκηθούν από το 1 έως το 10 στην έννοια του πλήθους και τα αντίστοιχα σύμβολα.

Τέλος, καθένας από τους μικρούς μας μαθητές έφτιαξε τη δική του σκάλα κατά τη διάρκεια της ζωντανής σύνδεσης παράλληλα με τους συμμαθητές του κατά τη διάρκεια της ζωντανής σύνδεσης, σε μια προσπάθεια να βρει  η ομάδα τους καινούριους  ρυθμούς εργασίας  στο πλαίσιο της διαδικτυακής τάξης.


Return to top of page