Οι μαθητές της Δ΄ προετοίμασαν μια διαθεματική εργασία (Μελέτη Περιβάλλοντος-Γλώσσα-Πληροφορική) με θέμα την περιβαλλοντική μόλυνση/ ρύπανση. Η θεματολογία δόθηκε από τους δασκάλους τους, έτσι ώστε να υπάρχει μεγάλη ποικιλία και να καλυφθεί το θέμα επαρκώς. Οι μαθητές ατομικά ή ομαδικά αναζήτησαν πληροφορίες από διάφορες πηγές και έφτιαξαν εργασίες σε διάφορες μορφές (power point, εικόνες-χαρτόνια, βίντεο, κατασκευές). Αφού έλαβαν κατευθύνσεις σχετικά με την έκθεση μπροστά σε κοινό, (ο ρόλος της «γλώσσας του σώματος» και της κινησιολογίας, ο ρυθμός ομιλίας, η ένταση της φωνής, στοιχεία σωστής άρθρωσης κ.ά.), παρουσίασαν οι ίδιοι τις εργασίες τους, κέρδισαν το ενδιαφέρον των συμμαθητών τους και τους πληροφόρησαν για τα θέματα που επεξεργάστηκαν.