Στο πλαίσιο του μαθήματος, οι μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ΄ Δημοτικού συμμετείχαν σε μια δραστηριότητα ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας με στόχο την καλλιέργεια δεξιοτήτων συνεργασίας, επικοινωνίας και δημιουργικής σκέψης.
Τα παιδιά εργάστηκαν σε ομάδες, μοιράστηκαν ρόλους, έθεσαν στόχους και οργάνωσαν τον χρόνο τους ώστε να ολοκληρώσουν αποτελεσματικά την εργασία τους. Κάθε ομάδα επέλεξε το δικό της όνομα και εργάστηκε με πνεύμα συνεργασίας και αλληλοβοήθειας.
Στο κύριο μέρος της δραστηριότητας, οι μαθητές/τριες κλήθηκαν να ανασυνθέσουν αποδομημένες παραγράφους. Αρχικά, μελέτησαν παραδείγματα δομημένων παραγράφων στις οποίες είχαν ενσωματωθεί δύο άσχετες προτάσεις. Στη συνέχεια, ανέλαβαν να εντοπίσουν τη θεματική πρόταση, τις λεπτομέρειες που τη στηρίζουν και την κατακλείδα, ενώ παράλληλα να αποκλείσουν τις προτάσεις που δεν συνδέονταν με το κύριο νόημα.
Η δραστηριότητα ολοκληρώθηκε με μια ζωγραφική αναπαράσταση σχετική με το θέμα κάθε παραγράφου, δίνοντας την ευκαιρία στα παιδιά να εκφράσουν δημιουργικά όσα έμαθαν.
Μέσα από τη διαδικασία αυτή, οι μαθητές/τριες εξάσκησαν δεξιότητες κριτικής σκέψης, συνεργασίας και οργάνωσης, αποδεικνύοντας ότι η μάθηση γίνεται πιο ουσιαστική όταν μοιράζεται!