Τις τελευταίες εβδομάδες της σχολικής χρονιάς οι μικροί μαθητές/ μαθήτριες του Νηπιαγωγείου ασχολήθηκαν με τη διδακτική ενότητα “ food” στο μάθημα των Αγγλικών.
Αρχικά, παρουσιάστηκε λεξιλόγιο σχετικό με φαγητά και ροφήματα με τη χρήση εικονογραφημένων καρτών και κατάλληλου οπτικοακουστικού υλικού στην ξένη γλώσσα.
Στη συνέχεια, οι μαθητές εξασκήθηκαν στις λέξεις και φράσεις που διδάχτηκαν με βιωματικό τρόπο, αλληλοεπιδρώντας τόσο με τη δασκάλα Αγγλικών όσο και με τους συμμαθητές τους. Έμαθαν να εκφράζουν αν τους αρέσουν ή δεν τους αρέσουν ορισμένα φαγητά, αλλά και να ρωτούν ο ένας τον άλλον ποια φαγητά ή ροφήματα προτιμούν.
Κλείνοντας την ενότητα, όλα τα παιδιά συμμετείχαν σε ένα διασκεδαστικό, εκπαιδευτικό παιχνίδι ρόλων. Ανά δύο, οι μαθητές/ μαθήτριες προσποιήθηκαν ότι βρίσκονταν σε ένα εστιατόριο σε μία χώρα στο εξωτερικό, όπου ένα παιδί είχε το ρόλο του σερβιτόρου και ένα του πελάτη, εναλλάξ.
Οι παραγγελίες καταγράφηκαν σε ειδικά φύλλα από τους μικρούς σερβιτόρους, οι οποίοι ρωτούσαν τους συμμαθητές τους ποια φαγητά προτιμούν. Τα νόστιμα πιάτα ετοιμάστηκαν ως χειροτεχνία και σερβιρίστηκαν με αγάπη.
Στο τέλος, όλοι απόλαυσαν το “γεύμα” που κατάφεραν να παραγγείλουν μόνοι τους στην Αγγλική γλώσσα.