Με αφορμή την αυξημένη κατανάλωση βιομηχανοποιημένων προϊόντων στην παιδική ηλικία, την αύξηση του ποσοστού της παιδικής παχυσαρκίας σε μαθητές σχολικής ηλικίας, καθώς και τον καθιστικό τρόπο ζωής που επέβαλε η διετής καραντίνα λόγω της πανδημίας του Covid19, η ομάδα της Δ’ Δημοτικού προγραμμάτισε και υλοποίησε ένα σχέδιο δράσης με στόχο να οδηγηθούν οι μαθητές στην υιοθέτηση και αλλαγή στάσεων και συμπεριφορών που σχετίζονται με τις καθημερινές διατροφικές τους συνήθειες.
Συγκεκριμένα, μέσω των μαθήματων της Γλώσσας και της Μελέτης Περιβάλλοντος καθώς και του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων οι μαθητές ανακάλυψαν και μελέτησαν τις 5 ομάδες των τροφίμων και δημιούργησαν τις δικές τους Πυραμίδες της Διατροφής. Στη συνέχεια, ερεύνησαν τα οφέλη της μεσογειακής διατροφής και κυρίως του <<πρωταγωνιστή>> της, του ελαιόλαδου. Οι μαθητές μελέτησαν πολυπλεύρως το φυτό της ελιάς, εργάστηκαν πάνω σε εικαστικές δημιουργίες με θέμα την ελιά και, τελικά, έφτιαξαν το δικό τους βιβλίο συνταγών με βάση το ελαιόλαδο.