Στο πλαίσιο του μαθήματος της Γεωγραφίας και της αναλυτικής εξέτασης και μελέτης των χωρών της Ευρώπης, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ Δημοτικού χωρίστηκαν σε ζευγάρια και κάθε ομάδα ανέλαβε να διαμορφώσει την ταυτότητα μιας ευρωπαϊκής χώρας, με άξονα σημαντικές και ουσιώδεις πληροφορίες που τους ζητήθηκαν, καθώς και χαρακτηριστικές φωτογραφίες.
Κατά τη διάρκεια της δράσης οι μαθητές και οι μαθήτριες κατανόησαν τις βασικές πληροφορίες που καθορίζουν την ταυτότητα μιας χώρας και συγκέντρωσαν ενδιαφέρουσες πληροφορίες και καθοριστικά συμβάντα για καθεμία από αυτές.
Επιπλέον καλλιεργώντας τη συνεργασία και τη δημιουργικότητά τους συνειδητοποίησαν την αξία της συλλογικότητας, καθώς ενωμένες οι ταυτότητες όλων των ομάδων της ΣΤ’ Δημοτικού είχαν σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία των δικών τους ξεχωριστών βιβλίων, που αναδεικνύουν τη δουλειά όλων αλλά και τους καθενός ξεχωριστά.