Με αφορμή την ενότητα «Πάμε για ψώνια;» στο μάθημα της Γλώσσας, το ποίημα της Μαρίας Γουμενοπούλου «Η διαφήμιση» αποτέλεσε τη δημιουργική αφορμή για συζήτηση στην τάξη, σχετικά με τις διαφημίσεις, πού τις συναντάμε, ποιους στόχους εξυπηρετούν και ποια είναι τα όριά τους σε σχέση με την αγωγή του καταναλωτή.
Έχοντας ως στόχο την εξάσκηση των μαθητών στην άντληση πληροφοριών από λειτουργικά κείμενα, πραγματοποιήθηκε προβολή και επεξεργασία σχετικού υλικού.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ Δημοτικού, λαμβάνοντας υπόψη τη βασική δομή και τα κυριότερα χαρακτηριστικά τους (υπερβολική χρήση επιθέτων, λογοπαίγνια, ομοιοκαταληξίες, έντονα γράμματα κ.α.), δημιούργησαν τις δικές τους διαφημίσεις, σε έντυπη και ψηφιακή μορφή!
Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό!