Skip links

Οι μαθητές της Γ’ Δημοτικού δραματοποιούν «Το τετράδιο της ζωγραφικής»

Η δραματοποίηση αποτελεί μια μέθοδος και ένα εργαλείο ιδιαίτερα χρήσιμο τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους μαθητές. Μέσω της συγκεκριμένης διαδικασίας οι μαθητές εκπαιδεύονται στην εκφραστική ανάγνωση, στη συνεργασία και στην έκθεση του εαυτούς του μπροστά σε άλλα βλέμματα, έχοντας αυτοπεποίθηση. 

Στις περιπτώσεις που η βάση της δραματοποίησης είναι η ομάδα, έχοντας ως στόχο την σκηνογραφία, τη σκηνοθεσία και τη θεατρική απόδοση ενός κειμένου, τότε ο στόχος αναπτύσσει την ευγενή άμιλλα, δημιουργεί και επισφραγίζεις σχέσεις συνεργασίας και φιλίας μέσα σε ένα πλαίσιο συναισθηματικής ασφάλειας.

Οι μαθητές της Γ΄ Δημοτικού βίωσαν όλα τα παραπάνω, αφού χωρίστηκαν σε ζευγάρια και κλήθηκαν να δραματοποιήσουν το κείμενο από σχολικό εγχειρίδιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας, «Το τετράδιο της ζωγραφικής» και να το παρουσιάσουν στους συμμαθητές τους. 

Οι μαθητές σκηνοθέτησαν, σκηνογράφησαν, διασκεύασαν, συνεργάστηκαν και πρωταγωνίστησαν με απόλυτη επιτυχία, αλλά κυρίως διασκέδασαν τη διαδικασία της δραματοποίησης εκπληρώνοντας τους στόχους της δράσης.


Return to top of page