Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ Δημοτικού της Εκπαιδευτικής Αναγέννησης μετατράπηκαν για λίγο σε Μαθηματικούς, Αρχαιολόγους και Τεχνίτες Κεραμικής των Γεωμετρικών χρόνων. Τα παιδιά κλήθηκαν να λύσουν σε ομάδες μαθηματικούς γρίφους εμπνευσμένους από όσα έχουν διδαχθεί αυτό το διάστημα. Με τη λύση κάθε γρίφου «έφερναν στο φως» και ένα κομμάτι ενός αγγείου. Στη συνέχεια κάθε ομάδα ενώνοντας τα κομμάτια που είχε βρει ήρθε αντιμέτωπη με ένα αγγείο της αρχαιότητας. Ακολούθησε συζήτηση σχετικά με τη χρήση των αγγείων αυτών στα χρόνια εκείνα και τέλος σειρά είχε η διακόσμησή τους με γεωμετρικά σχέδια! Οι φελοπίνακες των τμημάτων μετατράπηκαν σε προθήκες και φιλοξενούν τις ολοκληρωμένες εργασίες. Η διαθεματική αυτή δράση έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να συνεργαστούν, να ανταλλάξουν απόψεις, να καλλιεργήσουν τη μαθηματική και την κριτική τους σκέψη καθώς και τη δημιουργικότητά τους.
Τι γυρεύουν ένας Μαθηματικός, ένας Αρχαιολόγος και ένας Τεχνίτης Κεραμικής των Γεωμετρικών χρόνων στην τάξη μας;