Skip links

Spring time! A Μultisensory Αpproach

Την εποχή της Άνοιξης γνώρισαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου μας μέσα από μια σειρά βιωματικών εργασιών στην Αγγλική γλώσσα. Με γνώμονα και βασικό πυλώνα την πολυαισθητηριακή διδασκαλία, μέσα από την οποία όλα τα παιδιά μπορούν να επεξεργαστούν πληροφορίες αξιοποιώντας τις διαφορετικές αισθήσεις τους, οι μικροί εξερευνητές και οι μικρές εξερευνήτριες εξασκήθηκαν σε σχετικό λεξιλόγιό και στον προφορικό λόγο μέσα από τις παρακάτω δραστηριότητες: 

  • εκπαιδευτικά τραγούδια και ανάγνωση παραμυθιών, 
  • στοχευμένο οπτικό υλικό, videos, flashcards,
  • scavengers hunt / κυνήγι θησαυρού στη φύση,
  • παιχνίδια με realia: πραγματικά αντικείμενα σχετικά με την εποχή (φρούτα εποχής, φύλλα, λουλούδια , έντομα κτλ.),

( ρούχα/αξεσουάρ που φοράμε την Ανοιξη) 

  • smelling contest (διαγωνισμός όσφρησης – αναγνώρισης)

Όλες οι παραπάνω δράσεις βοήθησαν στην εξοικείωση με την Αγγλική γλώσσα, την ενίσχυση της μνήμης την εξέλιξη των δεξιοτήτων και την απορρόφηση νέων πληροφοριών με έναν άμεσο αλλά και ταυτόχρονα εξαιρετικά διασκεδαστικό τρόπο.


Return to top of page