Skip links

From Emotions to Expressions, Through English Impressions!

Και φέτος, στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας “Feelings”, οι μικροί μαθητές του Νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν σε ένα σύνολο βιωματικών και διαθεματικών δραστηριοτήτων στα μαθήματα της Αγγλικής Γλώσσας, που σχεδιάστηκαν από τις καθηγήτριες Αγγλικής Γλώσσας με γνώμονα τις αρχές της Κοινωνικής Συναισθηματικής Μάθησης (SEL), της διερευνητικής μεθοδολογίας και της προσέγγισης CLIL. Οι δραστηριότητες περιλάμβαναν, μεταξύ άλλων, την «κουτάλα των συναισθημάτων» αλλά και δύο ξεχωριστές εικαστικές δημιουργίες — τον ατομικό «τροχό των συναισθημάτων» και «το κουβάρι των συναισθημάτων»— με σκοπό τα παιδιά να κατονομάσουν και να ξεχωρίσουν τα βασικά συναισθήματα (Ekman’s Taxonomy), αποδίδοντας το κάθε ένα σε ένα συγκεκριμένο χρώμα. Επιπλέον, στον προαύλιο χώρο πραγματοποιήθηκε και μια ευχάριστη κινητική δραστηριότητα, όπου οι μαθητές, ακολουθώντας προφορικές οδηγίες στην αγγλική γλώσσα, όπως “Angry”, έτρεχαν για να εντοπίσουν και να συλλέξουν το αντίστοιχο χρωματιστό καρτελάκι (π.χ. “red”), ενισχύοντας έτσι τη σύνδεση συναισθήματος-λέξης-χρώματος μέσα από το παιχνίδι. Φυσικά, τα οπτικοακουστικά ερεθίσματα, τα ψηφιακά μέσα, το αισθητηριακό παιχνίδι, τα τραγούδια και η αφήγηση ιστοριών από τη σύγχρονη βιβλιογραφία αξιοποιήθηκαν για την ενίσχυση της γλωσσικής κατάκτησης, την αναγνώριση, την ταξινόμηση και την έκφραση του αγγλικού συναισθηματικού λεξιλογίου. Αυτό τo  εμπλουτισμένο και νοηματοδοτημένο μαθησιακό περιβάλλον, συνέβαλε ουσιαστικά στην καλλιέργεια ενός πλούσιου συναισθηματικού λεξιλογίου, ξεκινώντας από τις βασικές έννοιες και προχωρώντας μεθοδικά σε πιο σύνθετες συγκινησιακές καταστάσεις ενισχύοντας σημαντικές μεταγνωστικές δεξιότητες του 21ου αιώνα. Τα παιδιά ανέπτυξαν όχι μόνο το γλωσσικό τους ρεπερτόριο αλλά και την ικανότητα να αναγνωρίζουν και να εκφράζουν τα συναισθήματά τους στα αγγλικά με αυθεντικό και δημιουργικό τρόπο.


Return to top of page