Skip links

“Feelings”

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου της Εκπαιδευτικής Αναγέννησης εξερεύνησαν με ενθουσιασμό την εμπλουτισμένη θεματική περιοχή των “Συναισθημάτων” στα μαθήματα Αγγλικής Γλώσσας συμμετέχοντας σε μια δραστηριότητα που επικεντρώθηκε στην προσέγγιση  Task – Based Language teaching.

Η εν λόγω θεματική ενότητα σχεδιάστηκε σχολαστικά από τις καθηγήτριες των Αγγλικών για να ενισχύσει τη γλωσσική κατάκτηση, την αναγνώριση, την ταξινόμηση και την έκφραση του αγγλικού συναισθηματικού λεξιλογίου, τηρώντας τις αρχές της Κοινωνικής Συναισθηματικής Μάθησης (SEL) και της διερευνητικής/ανακαλυπτικής μάθησης.

Μέσα από μια σειρά  ελκυστικών δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης οπτικοακουστικών ερεθισμάτων, ψηφιακών μέσων, αισθητηριακού παιχνιδιού, τραγουδιών, χορού, αφήγησης ιστοριών από τη σύγχρονη βιβλιογραφία και την κατασκευή ενός προσωπικού «τροχού συναισθημάτων», οι μαθητές μαθαίνουν να αναγνωρίζουν και να αξιολογούν τα συναισθήματα στη γλώσσα-στόχο (lexical approach). Μέσα από τη ζωγραφική και τα αγγλόφωνα κινούμενα σχέδια καλλιεργούν την ενσυναισθητική προσέγγιση συσχετίζοντας «χρώμα-συναίσθημα».

Τα μαθήματα στο σύνολό τους διευκόλυναν την ανάπτυξη ενός ισχυρού συναισθηματικού λεξιλογίου εισάγοντας τα βασικά και μεταβαίνοντας ομαλά στα πιο σύνθετα συγκινησιακά, προάγοντας μεταγνωστικές δεξιότητες μάθησης του 21ου  αιώνα, όπως η αυτορρύθμιση (self-regulation) και η επικοινωνία (skilled communication), αλλά και οι δεξιότητες κοινωνικής ζωής (ενσυναίσθηση και ευαισθησία).

Ο συνδυασμός δημιουργικών μεθόδων διδασκαλίας και δομημένων δραστηριοτήτων έκανε τη μελέτη των συναισθημάτων τόσο ευχάριστη όσο και εκπαιδευτική, συμβάλλοντας σημαντικά στην ολιστική ανάπτυξη των μικρών μας μαθητών (CLIL).


Return to top of page