Με συναισθήματα χαράς και συγκίνησης πραγματοποιήθηκε και τη φετινή χρονιά η Τελετή Αποφοίτησης των μαθητών και των μαθητριών της ΣΤ’ Δημοτικού της Εκπαιδευτικής Αναγέννησης, την Πέμπτη 11 Ιουνίου 2026.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, που πραγματοποιήθηκε στον αύλειο χώρο του Σχολείου μας, γονείς, αδέλφια, παππούδες, γιαγιάδες, φίλοι και δάσκαλοι επεφύλαξαν το πιο θερμό τους χειροκρότημα στους Αποφοίτους της σχολικής χρονιάς 2025-2026, οι οποίοι ολοκλήρωσαν με επιτυχία τα έξι χρόνια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο.
Την έναρξη της εκδήλωσης χαιρέτισε η Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου, κυρία Ευγενία Νινιού, η οποία συνεχάρη τους μαθητές και τις μαθήτριες για την πορεία τους, ευχαρίστησε τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς για τη συνεργασία και τους ευχήθηκε καλή συνέχεια στις επόμενες βαθμίδες της εκπαίδευσής τους, στο Γυμνάσιο και το Λύκειο.
Στη συνέχεια, οι εκπαιδευτικοί της ΣΤ΄ Δημοτικού, κύριος Νικόλαος Παπαδρακάκης και κυρία Δανάη Λιόλιου, απένειμαν τα απολυτήρια και τα αναμνηστικά αποφοίτησης στους μαθητές και στις μαθήτριες.
Οι Ιδρυτές της Εκπαιδευτικής Αναγέννησης, κυρία Όλγα Καραγλάνη – Αντωνοπούλου και κύριος Δημήτρης Αντωνόπουλος, ο κύριος Σταύρος Αντωνόπουλος, η Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου κυρία Ευγενία Νινιού, ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης και δάσκαλος κύριος Νικόλαος Παπαδρακάκης, η Υποδιευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου κυρία Σοφία Αντωνοπούλου, η Υποδιευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου κυρία Σίσσυ Σπανοπούλου, ο Υποδιευθυντής του Δημοτικού Σχολείου κύριος Θανάσης Δρακόπουλος και η Γενική Διευθύντρια κυρία Όλγα Κηπιώτη απένειμαν τα Αριστεία Προόδου, τα Βραβεία Προόδου, καθώς και τα Βραβεία για τις διακρίσεις μαθητών και μαθητριών σε ενδοσχολικούς, πανελλήνιους και διεθνείς διαγωνισμούς.
Ιδιαίτερα συγκινητικοί ήταν οι λόγοι αποφοίτησης που απηύθυναν οι Απόφοιτες Πατρίτσια Δαμαστιώτη, Εύα Σάνδη και Δήμητρα Παππά, καθώς και ο Απόφοιτος της ΣΤ΄ Δημοτικού Θοδωρής Γκρούτσης.
Στη συνέχεια, η Γενική Διευθύντρια της Εκπαιδευτικής Αναγέννησης, κυρία Όλγα Κηπιώτη, απηύθυνε θερμό καλωσόρισμα στους μαθητές και στις μαθήτριες που την επόμενη σχολική χρονιά θα φοιτήσουν στο Γυμνάσιο του Σχολείου μας, ενώ παράλληλα ευχαρίστησε τους γονείς για τη συνεργασία και την εμπιστοσύνη τους, καθώς και τους εκπαιδευτικούς για την καθοριστική συμβολή τους.
Ο κύριος Δημήτρης Αντωνόπουλος συνεχάρη όλους τους Αποφοίτους της ΣΤ’ Δημοτικού για την επιτυχημένη ολοκλήρωση της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο και ευχαρίστησε τους γονείς για την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία τους. Παράλληλα, τόνισε ότι τόσο η Διοίκηση και η Διεύθυνση όσο και το σύνολο των εκπαιδευτικών θα συνεχίσουν να βρίσκονται δίπλα στους μαθητές και στις οικογένειές τους, προσφέροντας ουσιαστική παιδεία και εκπαίδευση.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ Δημοτικού χάρισαν στους παρευρισκόμενους μια ξεχωριστή μουσική στιγμή, παρουσιάζοντας δύο τραγούδια που είχαν προετοιμάσει με την πολύτιμη καθοδήγηση του καθηγητή Μουσικής, κυρίου Δημήτρη Κλειδά.
Το βίντεο που ακολούθησε, με στιγμές από την καθημερινότητα των παιδιών κατά τη διάρκεια των έξι ετών της σχολικής τους ζωής στο Δημοτικό Σχολείο, αποτέλεσε μια ευχάριστη έκπληξη της βραδιάς, ξυπνώντας αναμνήσεις και γεμίζοντας όλους με συναισθήματα χαράς και συγκίνησης.
Ακολούθησε μια ξεχωριστή βραδιά, γεμάτη χαμόγελα και όμορφες στιγμές, στην οποία μικροί και μεγάλοι διασκέδασαν μαζί.
Μια πορεία γεμάτη γνώσεις, εμπειρίες, δημιουργικότητα και πρόοδο έφτασε στο τέλος της για τους Αποφοίτους της ΣΤ’ Δημοτικού και θα παραμείνει για πάντα χαραγμένη στις καρδιές τους. Μια νέα, συναρπαστική διαδρομή ξεκινά σύντομα!
Καλή συνέχεια στο Γυμνάσιο!
