Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ Δημοτικού χρησιμοποιούν και εφαρμόζουν πολλαπλούς τρόπους κατά την εκμάθηση των δομικών στοιχείων μιας παραγράφου, της σημασίας και του ρόλου του καθενός στη δημιουργία της.
Αυτή τη φορά συνεργάστηκαν, διατύπωσαν τα επιχειρήματά τους και κατέληξαν στον σχηματισμό παραγράφων, των οποίων τα δομικά στοιχεία τούς είχαν δοθεί σκόρπια και θα έπρεπε να τα τοποθετήσουν στη σωστή σειρά, ενώ στο τέλος διακόσμησαν το θέμα τους. Αξιολογήθηκαν για τη συνεργασία, στην κατανομή των ρόλων στην ομάδα τους, την αποτελεσματικότητά τους, τη διευκόλυνση που παρείχαν στις άλλες ομάδες και την εικαστική τους παρέμβαση.