Στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ Δημοτικού, αφού γνώρισαν την έννοια της ανάγκης και τη διαφορά της με την επιθυμία, εξοικειώθηκαν με την ιεράρχηση των αναγκών, σύμφωνα με τον Αμερικανό ανθρωπιστή ψυχολόγο, Abraham Maslow.
Πιο συγκεκριμένα, έμαθαν ότι οι άνθρωποι κινούνται πρωτίστως στην ικανοποίηση των πλέον βασικών αναγκών, πριν καλύψουν άλλες, πιο σύνθετες ανάγκες και με συζήτηση στην ολομέλεια της τάξης, επιχειρήσαν να ιεραρχήσουν τις δικές τους ανάγκες.
Ύστερα, μιας και η συγκεκριμένη ιεράρχηση απεικονίζεται συχνά με τη μορφή πυραμίδας ή τριγώνου, συνδύασαν την Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή με τη Γεωμετρία, κατασκευάζοντας ισοσκελή τρίγωνα χωρισμένα σε πέντε ίσα τμήματα, όσα και τα επίπεδα της πυραμίδας του Maslow.
Η διαθεματική αυτή δράση ολοκληρώθηκε με την εικαστική παρέμβαση των παιδιών, τα οποία αφού ζωγράφισαν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο βασικές ανάγκες που καλύπτονται σε κάθε επίπεδο της πυραμίδας, παρουσίασαν τις δημιουργίες τους στους συμμαθητές τους.