Έχοντας στη μνήμη τα δυσάρεστα γεγονότα του καλοκαιριού με το ξέσπασμα πυρκαγιών και την καταστροφή μεγάλου μέρους δασικών εκτάσεων σε αρκετές περιοχές της χώρας μας, οι μαθητές της Δ’ Δημοτικού, με αφορμή το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος και το Εργαστήριο Δεξιοτήτων με τίτλο: «Για το δάσος μαθαίνω, δρω και δημιουργώ», προσέγγισαν την έννοια του δάσους με ποικίλους τρόπους. Απώτερος στόχος ήταν η συνειδητοποίηση της αξίας των δασών και η καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης.
Οι μαθητές σε ένα πρώτο επίπεδο εξοικειώθηκαν με τον ορισμό του δάσους, έμαθαν για τα είδη οικοσυστημάτων, μελέτησαν τα είδη των άβιων και έμβιων στοιχείων που αποτελούν ένα δασικό οικοσύστημα και προχώρησαν στην εικαστική αναπαράστασή του. Έπειτα, μέσα από το απαραίτητο εποπτικό υλικό και την ομαδική συζήτηση, προσέγγισαν το ζήτημα της καταστροφής και της προστασίας των δασών μέσα από το τρίπτυχο «αίτια, συνέπειες, λύσεις», καταλήγοντας στην ομαδική κατασκευή διάφορων αφισών για την προάσπιση της φροντίδας και της προστασίας των δασών μας.