Σε συνέχεια της δράσης που είχαν ξεκινήσει οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ Δημοτικού με τη συγγραφή ιστοριών με φόντο τα χρόνια της Ελληνικής Επανάστασης, μετά την ανατροφοδότηση που δέχτηκαν από τη συγγραφέα, κα Αριάδνη Δάντε, η οποία τους έδειξε και τους εξήγησε αναλυτικά τα κριτήρια αξιολόγησης μιας ιστορίας, προχώρησαν σε παρουσίαση των ιστοριών τους στην ολομέλεια της τάξης.
Σε όλα τα παιδιά είχε δοθεί ένα ερωτηματολόγιο, το οποίο περιείχε τους βασικούς άξονες αξιολόγησης για την κάθε ιστορία όσον αφορά τη γενική εντύπωση, τους χαρακτήρες, το σκηνικό, την πλοκή, το πρόβλημα επίλυσης, τη λύση και τον ρυθμό της ιστορίας. Έτσι λοιπόν, κάθε φορά που κάθε ομάδα ολοκλήρωνε την αφήγηση της ιστορίας της, οι υπόλοιποι μαθητές κατέγραφαν τη δική τους αξιολόγηση στο δοσμένο ερωτηματολόγιο. Οι μαθητές ταξίδεψαν ξανά πίσω στον χρόνο, ζωντάνεψαν το ένδοξο παρελθόν μας, απόλαυσαν τις ιστορίες των συμμαθητών τους, διέκριναν τα σημεία που έχρηζαν βελτίωσης, εξοικειώθηκαν ακόμα περισσότερα με τα συστατικά που συνθέτουν μια όμορφη, παραστατική και ενδιαφέρουσα ιστορία, επιβραβεύτηκαν για την προσπάθειά τους και χειροκρότησαν με ενθουσιασμό την ιστορία που κατάφερε να συγκεντρώσει τη μεγαλύτερα βαθμολογία.
Η συγγραφή αυτών των μικρών ιστοριών με αφορμή την επέτειο για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση ήταν πραγματικά μια ιδιαίτερα δημιουργική και ενδιαφέρουσα διαδικασία, απ’ την οποία βγήκαμε όλοι κερδισμένοι, καθώς το τελικό αποτέλεσμα ξεπέρασε τις προσδοκίες όλων μας.