Καραντίνα, ιικό φορτίο, lockdown, κωδικός μετακίνησης 1330, κρούσματα, τηλεκπαίδευση. Η καθημερινή μας ορολογία την εποχή του Covid -19 έχει διαφοροποιηθεί και έχει αλλάξει.
Η νέα πραγματικότητα που έχει δημιουργηθεί μας αναγκάζει τόσο σε ατομικό όσο και σε συλλογικό αλλά και σε εθνικό επίπεδο, να εξοικειωθούμε μαζί της.
Η εκπαίδευση, ως αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των παιδιών, προσαρμόζεται σε νέα δεδομένα διάδρασης μεταξύ του σχολείου και των μαθητών.
Ταυτόχρονα έχουν εγερθεί νέα ερωτηματικά: πώς νιώθουν οι μαθητές Λυκείου με όλη την πρωτόγνωρη συνθήκη που καλούνται να αντιμετωπίσουν; Πώς επιδρά η καραντίνα ψυχολογικά στη διάθεσή τους και στην απόδοσή τους;
Το Τμήμα Ψυχολογίας του GCE ασχολήθηκε ενεργά με την επίδραση του lockdown σε μαθητές της Γ’ Λυκείου και οργάνωσε μια ενδιαφέρουσα έρευνα τα αποτελέσματα της οποίας αποτελούν εργαλεία προβληματισμού και συζήτησης.
Συγχαρητήρια στους μαθητές που συμμετείχαν ενεργά στην υλοποίηση της έρευνας καθώς και στη Δρ. Καθηγήτρια Ψυχολογίας του Σχολείου μας κυρία Άρια Χριστοπούλου που συντόνισε την ερευνητική διαδικασία.