Skip links

Οι μαθητές του Ομίλου Marketing Λυκείου σε εκπαιδευτική επίσκεψη στη NEF – NEF HOMEWEAR

Στo πλαίσιο του Oμίλου Marketing, οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2019 να πραγματοποιήσουν εκπαιδευτική επίσκεψη στην γνωστή εταιρεία NEF – NEF HOMEWEAR . Η εταιρεία NEF – NEF είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία που κατέχει ηγετικό ρόλο στον χώρο των λευκών ειδών με επώνυμα προϊόντα άριστης σχέσης τιμής και ποιότητας.

Η επίσκεψη των μαθητών ξεκίνησε από το τμήμα παραγωγής, στο οποίο έγινε ζωντανή παρουσίαση του τρόπου δημιουργίας ενός μαξιλαριού, ξεκινώντας από το ύφασμα μέχρι την τελική φάση της συσκευασίας. Είδαν από κοντά όλες τις μηχανές παραγωγής σε λειτουργία, από τη μηχανή κοπής και τον ΄΄καταρράκτη΄΄, τις μηχανές που ΄΄κεντούν οποιοδήποτε σχέδιο/ κέντημα πάνω στο προϊόν,  τον κοπτοράπτη και τις γαζωτικές μηχανές, μέχρι τις μηχανές που συσκευάζουν τα προϊόντα μέσα στις κούτες. Όλη αυτή η διαδικασία εντυπωσίασε τους μαθητές.

Μετά την ξενάγησή τους στο τμήμα παραγωγής, οι μαθητές συγκεντρώθηκαν στο showroom, στο οποίο τους περίμεναν ο Διευθυντής Πωλήσεων, ο Διευθυντής E-Shop, ο Διευθυντής Marketing, ο Διευθυντής Προμηθειών και ο Οικονομικός Διευθυντής. Ο καθένας πραγματοποίησε παρουσίαση του τμήματός του και τον τρόπο συνεργασίας του με τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρείας. Οι μαθητές υπέβαλαν ερωτήσεις για τις δυσκολίες κάθε αντικειμένου και τις απαραίτητες σπουδές που πρέπει να έχει κάθε υποψήφιος για να εργαστεί στο αντίστοιχο τμήμα.

Στη συνέχεια το Τμήμα Marketing έκανε παρουσίαση μίας καινούργιας προϊοντικής γκάμας που λανσάρει η εταιρεία στην ελληνική αγορά. Το Τμήμα υπέβαλε συγκεκριμένες ερωτήσεις στους μαθητές, σχετικές με τα προϊόντα και τη συσκευασία τους, αλλά και τον τρόπο διαφήμισης και επικοινωνίας τους στους καταναλωτές. Η εμπειρία από αυτό το workshop ήταν μοναδική και για τις δύο πλευρές, εταιρεία και μαθητές.

Τέλος, τον λόγο πήρε ο Πρόεδρος της NEF – NEF ο οποίος αναφέρθηκε στην προσπάθεια που κάνει η εταιρεία προκειμένου να ξεχωρίσει στην ελληνική αγορά όλα αυτά τα χρόνια, σε εποχές που χαρακτηρίζονται από οικονομική δυσπραγία.

Οι μαθητές, στο τέλος της παρουσίασης, έλαβαν αναμνηστικά δώρα / προϊόντα της εταιρείας. Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με πολλά χαμόγελα και αμοιβαίες ευχαριστίες, ενώ τα πολλαπλά οφέλη που αποκόμισαν οι μαθητές από αυτή την επίσκεψη, αποδεικνύουν για άλλη μία φορά ότι η βιωματική δράση είναι ο πιο “αποτελεσματικός” και σύγχρονος τρόπος μάθησης των εφήβων στο σύγχρονο εκπαιδευτικό “γίγνεσθαι”.


Return to top of page