Οι μαθητές του Ομίλου Γεωγραφίας έφτιαξαν τον δικό τους παγκόσμιο γεωμορφολογικό χάρτη από πλαστελίνη προκειμένου να εντοπίσουν και να σημαδέψουν τους μεγαλύτερους γεωγραφικούς όρους της Γης.
Πήραν πλαστελίνη και αφού την έπλασαν, σχηματοποίησαν τα διαφορετικά είδη γεωγραφικού ανάγλυφου επιλέγοντας σχήμα, όγκο, χρώμα, ανάλογα με το τι ήθελαν να απεικονίσουν.
Όταν ο χάρτης τους ήταν έτοιμος διέσχισαν ωκεανούς και θάλασσες, έγιναν «ορειβάτες» στις μεγαλύτερες οροσειρές, εντόπισαν τους μεγαλύτερους ποταμούς, το ψηλότερο όρος και τη βαθύτερη λίμνη!
Μικρά χάρτινα ταμπελάκια όπου αναγράφονταν τα ονόματα των μεγαλύτερων γεωγραφικών όρων τοποθετήθηκαν πάνω στον χάρτη από πλαστελίνη!
Η κατασκευή της μακέτας, ως δραστηριότητα με ψυχοκινητικό στόχο, βοήθησε τα παιδιά να εξοικειωθούν με τον παγκόσμιο γεωμορφολογικό χάρτη με τρόπο παραστατικό και ψυχαγωγικό!