Οι μικροί μαθητές της Α’ Δημοτικού είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την εποχή του Φθινοπώρου μέσα από το μάθημα των Αγγλικών.
Η εισαγωγή των μαθητών στο φθινόπωρο ξεκίνησε δημιουργικά με την επανάληψη των χρωμάτων καθώς και με τη χρήση λεξιλογίου που είναι σχετικό με την εποχή.
Στη συνέχεια με την υποστήριξη της καθηγήτριάς τους συγχρονίστηκαν σε τραγούδια που έχουν φθινοπωρινή θεματολογία.
Η χειροτεχνία αποτέλεσε μια ιδιαίτερα χρήσιμη εκπαιδευτική διαδικασία μέσω της οποίας οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ Δημοτικού αποτύπωσαν σε πρωτότυπες δημιουργίες τους τη θεωρία του μαθήματος.