Με εξαιρετικές επιτυχίες συμμετείχαν οι Μαθητικές Ομάδες της Εκπαιδευτικής Αναγέννησης στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό STEM και Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2025 που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 23 Μαρτίου 2025 στην πόλη της Λάρισας.
Η Μαθητική Ομάδα “ARIStourgima” κατέκτησε τη 2η θέση και η Μαθητική Ομάδα “Comet Linkers” απέσπασε το 1ο Βραβείο Απόδοσης Περιβάλλοντος (Καλύτερης Μακέτας).
Οι Μαθητικές Ομάδες της Εκπαιδευτικής Αναγέννησης διαγωνίστηκαν στην κατηγορία Open για μαθητές Γ΄ – ΣΤ΄ Δημοτικού, η οποία είχε ως θέμα “Can we survive on Mars?”
Η Μαθητική Ομάδα “ARIStourgima” παρουσίασε ένα καινοτόμο, αυτόνομο κτήριο για τη διαβίωση στον Άρη. Σχεδιασμένο με 3D εκτύπωση, προσαρμόζεται στις ακραίες συνθήκες του πλανήτη. Διαθέτει αισθητήρες για ανίχνευση αμμοθυελλών, ρύθμιση φωτεινότητας και προστασία από ακτινοβολία. Ενσωματώνει υδροπονία με αυτοματοποιημένους μηχανισμούς για ιδανικές συνθήκες καλλιέργειας. Ειδικό γυαλί επιτρέπει εικονική πραγματικότητα, μειώνοντας τις ψυχολογικές επιπτώσεις της απομόνωσης. Με τεχνολογίες όπως servo κινητήρες και αισθητήρες υγρασίας, εξασφαλίζει βιώσιμη διαβίωση, συμβάλλοντας σε ένα ασφαλές και λειτουργικό περιβάλλον στον Άρη.
Τα μέλη της Μαθητικής Ομάδας “ARIStourgima”είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες: Ιωάννα Αποστολοπούλου, Πέτρος Ελευθεριάδης, Ελευθερία Καραχάλιου, Κωνσταντίνος Μπερτσιάς και Ιωάννα Σαμπάνη.
Η Μαθητική Ομάδα “Comet Linkers” ανέπτυξε ένα καινοτόμο ρομποτικό σύστημα εξόρυξης υλικών από κομήτες γύρω από τον Άρη, μειώνοντας την εξάρτηση από τη Γη. Το σύστημα περιλαμβάνει δορυφόρο ανίχνευσης, αυτόνομο διαστημόπλοιο εξόρυξης και αισθητήρες που καταγράφουν φυσικά μεγέθη όπως μάζα και ταχύτητα. Μέσω αυτοματισμών, η εξόρυξη πραγματοποιείται χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, με στόχο τη χρήση των υλικών για κατοικίες στον Άρη. Η προσομοίωση περιλαμβάνει microbit, αισθητήρες και κινητήρες που διασφαλίζουν ρεαλιστική λειτουργία. Το έργο προσφέρει λύσεις για βιώσιμες διαστημικές αποστολές.
Τα μέλη της Μαθητικής Ομάδας Comet Linkers” είναι οι μαθητές: Δικαίος Παρασκευαΐδης, Δημήτρης Παπαγιαννάκης, Κωνσταντίνος Βουτσινάς, Νικόλας Βαλιάδης, Δημήτριος Καραγλάνης, Σοφοκλής Σιδηρόπουλος.
Την προετοιμασία των Μαθητικών Ομάδων ανέλαβαν οι Προπονήτριες Ρομποτικής κυρία Σίσσυ Σπανοπούλου και κυρία Έφη Αντωνοπούλου.
Αξιέπαινη ήταν η συμμετοχή της Μαθητικής Ομάδας “Minders 2” στην κατηγορία Open του Λυκείου με τους μαθητές Κωνσταντίνο Καραχάλιο, Φάιδων Δασκαλόπουλο, Νικόλαο Κούρεντα, Φίλιππο Γκερεδάκη και προπονητή τον Απόφοιτο του Σχολείου Θάνο Κοτσόκολο. Οι “Minders 2” εξασφάλισαν τη συμμετοχή τους στην Προκριματική Φάση της Ολυμπιάδας Εκπαιδευτικής Ρομποτικής.
Εξαίρετες ήταν οι συμμετοχές όλων των Μαθητικών Ομάδων που εκπροσώπησαν το Σχολείο μας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό STEM και Εκπαιδευτικής Ρομποτικής:
Από το Δημοτικό η Μαθητική Ομάδα “Minders Elementary” με τους μαθητές Βασίλη Αγγέλικα, Ευθύμη Παπαευθυμίου και Σ. Β..
Η αναπληρωματική Μαθητική Ομάδα από το Δημοτικό με τις μαθήτριες Κυριακή Γιαννιώτη και Αθηνά Τσιότρα.
Από το Γυμνάσιο η Μαθητική Ομάδα “Minders Regular 2” με τους μαθητές Χρήστο Μουντζούρη, Γιάννη Κουνέλη και Στρατή Μιχαλόπουλο.
Από το Γυμνάσιο η Μαθητική Ομάδα “Minders Regular 3” με τους μαθητές Μάριο Βενετσάνο, Μιχάλη Καμπανάρη και Δημήτρη Παγανό.
Την προετοιμασία των παραπάνω Μαθητικών Ομάδων ανέλαβε η προπονήτρια Ρομποτικής κυρία Γιώτα Τριανταφύλλου.
Από το Γυμνάσιο η Μαθητική Ομάδα “Minders Junior” με τους μαθητές Στυλιανό Κατρίνη, Νικόλα Αποστόλογλου, Ε. Α..
Από το Λύκειο η Μαθητική Ομάδα “Minders 1’’με τους μαθητές Λάμπρο Ιακωβάκη, Ειρήνη Πατεστή, Σταύρο Αδαμόπουλο και Κωνσταντίνο Αλεξόπουλο.
Την προετοιμασία των Μαθητικών Ομάδων ανέλαβε ο Προπονητής Ρομποτικής κύριος Ιάσονας Ταούκης.
Από το Γυμνάσιο η Μαθητική Ομάδα Mnders Junior 2’’ με τους μαθητές Ηλέκτρα Ζηκούλη, Στέλλα Βαλεοντή και Γρηγόρη Μαλισόβα.
Την προετοιμασία των Μαθητικών Ομάδων ανέλαβε η Προπονήτρια Ρομποτικής κυρία Γιώτα Τριανταφύλλου.
Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός STEM & Εκπαιδευτικής Ρομποτικής απευθύνεται σε μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από όλη την Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτό, για κάθε διαγωνιστική κατηγορία του Διαγωνισμού τίθενται διαφορετικοί εκπαιδευτικοί στόχοι και αντίστοιχα κριτήρια.
Συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριες και στους προπονητές για τις συμμετοχές τους και τις διακρίσεις τους.