214 μαθητές και μαθήτριες από το Λύκειο του Σχολείου μας συμμετείχαν στο βασικό μέρος της έρευνας «Οι νεύρο-γνωστικές δεξιότητες στη διδακτική των θετικών επιστημών» που πραγματοποιεί ο καθηγητής Φυσικής της Εκπαιδευτικής Αναγέννησης, κύριος Κωνσταντίνος Γ. Τσιγαρίδης, στο πλαίσιο των διδακτορικών του σπουδών στο University of Cambridge.
Οι μαθητές του Σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να εμπλακούν σε μια μεγάλης κλίμακας εκπαιδευτική έρευνα μέσω της οποίας συμμετείχαν σε μετρήσεις διαφόρων νεύρο-γνωστικών δεξιοτήτων καθώς επίσης δοκίμασαν τις ικανότητές τους τόσο στη Φυσική όσο και στα Μαθηματικά. Εξίσου σημαντικό για τους μαθητές ήταν και η συνειδητοποίηση της σπουδαιότητας της συμμετοχής τους στην παραγωγή νέας γνώσης, καθώς τα έγκυρα αποτελέσματα μιας έρευνας καθορίζονται από τη σοβαρότητα και την ακεραιότητα των συμμετεχόντων.
Τα ευρήματα της έρευνας μπορεί να συντελέσουν στη δημιουργία ενός νέου θεωρητικού μοντέλου για τη διδακτική των θετικών επιστημών με σκοπό μελλοντικά να ενισχυθούν οι ικανότητες των μαθητών ώστε να αντιμετωπίσουν πιο αποτελεσματικά απαιτητικές ακαδημαϊκές προκλήσεις.
Τόσο το Σχολείο όσο και οι μαθητές που συμμετείχαν έλαβαν έγγραφη βεβαίωση συμμετοχής από το University of Cambridge υπογεγραμμένη από την καθηγήτρια του Πανεπιστημίου και βασική ερευνήτρια Michelle R. Ellefson.
Περισσότερες πληροφορίες για την έρευνα μπορείτε να βρείτε στη σελίδα https://kontsig.github.io/EFsInPhysics.github.io/ της οποίας βασικός σχεδιαστής ήταν ο μαθητής της Β’ Λυκείου του Σχολείου μας, Αθανάσιος Κοτσόκολος .
Ο κ. Κ. Τσιγαρίδης εκφράζει ένα μεγάλο ευχαριστώ προς όλους τους γονείς για την εξαίρετη συνεργασία τους, καθώς και προς τον Διευθυντή του Λυκείου, κύριο Ισίδωρο Σιδέρη και όλους τους καθηγητές Φυσικής και Μαθηματικών για την αμέριστη βοήθειά τους.