Skip links

Πόσο ασφαλείς νιώθουμε στο Διαδίκτυο;

Online Σεμινάριο για γονείς μαθητών του Δημοτικού Σχολείου

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το online σεμινάριο για γονείς μαθητών του Δημοτικού Σχολείου

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το online σεμινάριο «Πόσο ασφαλείς νιώθουμε στο Διαδίκτυο» που παρακολούθησαν γονείς μαθητών του Δημοτικού Σχολείου της Εκπαιδευτικής Αναγέννησης το Σάββατο 23 Μαΐου 2020.

Κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου αναπτύχθηκαν θεματικές ενότητες αναφορικά με τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι μαθητές σε περιβάλλον διαδικτύου, τις ηλεκτρονικές απάτες (scam), τους τρόπους αξιολόγησης αξιόπιστων πηγών πληροφόρησης αλλά και τη σημασία της ιδιωτικότητας και της διαφύλαξης των προσωπικών δεδομένων.

Οι συμμετέχοντες γονείς έθεσαν τις ερωτήσεις τους και τους προβληματισμούς τους αναφορικά με το σημαντικό ζήτημα της ασφάλειας στο διαδίκτυο.

Την εισήγηση του Σεμιναρίου πραγματοποίησε ο κύριος Άρης Λούβρης, Εθνικός Συντονιστής eSafetyLabel.eu.


Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγητή:

Ο Άρης Λούβρης είναι καθηγητής Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευσης και είναι πτυχιούχος Μηχανικός Πληροφορικής (S/W Engineer) με μεταπτυχιακή εξειδίκευση στα Νέα Δικτυακά και Υπολογιστικά Συστήματα, στο Τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (2000).

Από τον Οκτώβριο 2013, είναι Εθνικός Συντονιστής για το eSafety Label του Ευρωπαϊκού Σχολικού Δικτύου, σχετικά με την πιστοποίηση σχολείων για την ψηφιακή ασφάλεια. Επίσης, από τον Ιούνιο του 2007 είναι Μέλος του Συμβουλευτικού Οργάνου Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου (SaferInternet Advisory Board). 

Από τον Οκτώβριο 2017, είναι συνεργάτης του ΕΚΠΑ στο Εργαστήριο Πειραματικής Ψυχολογίας του Τμήματος Ψυχολογίας  με αφορμή το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ “eSafety Label+ Become the next eSafety champion” που έχει ως στόχο να κινητοποιήσει και να προωθήσει την ανταλλαγή γνώσεων και βέλτιστων πρακτικών μεταξύ μιας ευρείας κοινότητας Ευρωπαίων καθηγητών, διευθυντών σχολείων, υπευθύνων πληροφορικής και άλλων σχολικών στελεχών για να κατευθύνουν καλύτερα τα σχολεία σε ένα ασφαλές και υπεύθυνο ψηφιακό μέλλον.

Από τον Οκτώβριο 2016 ως τον Σεπτέμβριο 2018 διετέλεσε Συντονιστής του Ευρωπαϊκού Προγράμματος  Erasmus+ EduWeb Combating Digital Exclusion: Children educate digitally illiterate adults in safe and creative web για την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας (ΠΔΕΔΕ) με 10 εταίρους.

Από το 2014 είναι εκδότης πρακτικών των Πανελλήνιων Συνεδρίων eTwinning «Ευρωπαϊκά προγράμματα συνεργατικότητας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση» ως μέλος της Εθνικής Υπηρεσίας Υποστήριξης. Από το 2018 είναι Υπεύθυνος Δράσης STEM για το eTwinning.

Από το Νοέμβριο 2011 ως το 2014 διετέλεσε Επιμορφωτής στο έργο «Αριάδνη: Πρόγραμμα Κατάρτισης Επαγγελματιών Ψυχικής Υγείας για το φαινόμενο του εθισμού των εφήβων στο διαδίκτυο καθώς και για τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν τα παιδιά και οι έφηβοι από την ανεξέλεγκτη χρήση του διαδικτύου», μέσω της Μονάδας Εφηβικής Υγείας της Β΄ Παιδιατρικής κλινικής του ΕΚΠΑ.


Return to top of page