Στο πλαίσιο του μαθήματος National Geographic, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ Δημοτικού της Εκπαιδευτικής Αναγέννησης εξοικειώθηκαν με τα βασικά στοιχεία ενός χάρτη. Έμαθαν για τα διαφορετικά είδη χαρτών που υπάρχουν και τα ιδιαίτερα στοιχεία που τους διακρίνουν, τη χρήση τους ανάλογα με την περίσταση και την ανάγκη καθώς και για τα γενικά χαρακτηριστικά των χαρτών. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην επεξήγηση, ανάλυση και αποκωδικοποίηση του υπομνήματος του χάρτη μέσα από την ομαδική έκθεση ιδεών και τον ομαδικό διάλογο. Για την καλύτερη εμπέδωση των συμβόλων, οι μαθητές κλήθηκαν μέσα από μια ηλεκτρονική δραστηριότητα να αντιστοιχήσουν τα σύμβολα του υπομνήματος με τις σωστές γεωγραφικές περιοχές όπου εντοπίζονται.
Καταληκτικά, ζητήθηκε από τους μαθητές να δημιουργήσουν και να σχεδιάσουν τα δικά τους μοναδικά σύμβολα για τον χάρτη του Σχολείου με βάση την εικόνα του όπως αυτή προβλήθηκε από αέρως με τη βοήθεια της εφαρμογής ( Google Maps). Μέσα από τη δραστηριότητα αυτή οι μαθητές εξασκήθηκαν στην αντίληψη του χώρου και την απεικόνισή του, καλλιέργησαν τη δημιουργικότητα και την εφευρετικότητά τους και συγχρόνως ασκήθηκαν στη δημιουργία ενός κοινού κώδικα που θα γίνεται αντιληπτός από όλους και δεν θα έγκειται μόνο στην προσωπική τους νοηματοδότηση.