Η βιωματική προσέγγιση αφήνει πάντα τις πιο ανεξίτηλες εντυπώσεις . Ειδικά στο μάθημα της Ιστορίας η υιοθέτηση από τους μαθητές ρόλων ιστορικού περιεχομένου επιτρέπει τη βαθύτερη κατανόηση του παρελθόντος και κυρίως την ερμηνεία των απώτερων αιτιών που την κινητοποιούν.
Για τον λόγο αυτό οι μαθητές της Α’ Λυκείου υπό την καθοδήγηση του κύριου Βασίλειου Λυμπερόπουλου Ιστορικού – Φιλολόγου, υποδύθηκαν συγκεκριμένους κοινωνικούς ρόλους στην ελληνική κοινωνία της αρχαϊκής εποχής (750-480 π. Χ.) προκειμένου να καταλάβουν την εξέλιξη των πολιτευμάτων την εποχή εκείνη και κυρίως τους λόγους που γέννησαν τη δημοκρατία στην αρχαία Αθήνα.
Το εγχείρημα στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία προκαλώντας την ευχάριστη αντίδραση των μαθητών αλλά κυρίως γεμίζοντας τον νου με πολύτιμη γνώση.