Βιωματική προσέγγιση της έννοιας των Ουσιαστικών στο μάθημα της Γλώσσας μέσα από το Θεατρικό Παιχνίδι.
Οι μαθητές της Α’ Δημοτικού της Εκπαιδευτικής Αναγέννησης ταξίδεψαν νοερά σε μια χώρα που, αν και αρχικά δε γνώριζαν ούτε το όνομά της, ήταν σίγουρο ότι θα περνούσαν υπέροχα!
Μέσα από το θεατρικό παιχνίδι όλα μπορούν να γίνουν εφικτά!
Τα παιδιά διδάχτηκαν την έννοια των Ουσιαστικών, όχι με τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, αλλά μέσα από ένα οργανωμένο θεατρικό παιχνίδι που στόχευε στην κατάκτηση του γνωστικού στόχου με βιωματικό τρόπο.
Οι μαθητές αφέθηκαν στη χαρά του θεατρικού παιχνιδιού, επικοινώνησαν άλλοτε σε ατομικό επίπεδο κι άλλοτε ομαδοσυνεργατικά και προσέγγισαν την έννοια των ουσιαστικών μέσα από τη δραματοποίηση και την εναλλαγή ρόλων, από τους οποίους δεν εξαιρέθηκε ούτε η δασκάλα τους. Άλλοτε ως ξεναγός, άλλοτε ως οδηγός και άλλοτε ως δήμαρχος καθοδηγούσε σε κάθε βήμα τους μαθητές της στο ταξίδι της ανακάλυψης της έννοιας των ουσιαστικών!
Είναι σίγουρο ότι τα παιδιά πέρασαν όμορφα, γιατί έπαιξαν και έμαθαν! Αυτό τουλάχιστον αποδεικνύουν τα «διαβατήριά τους», που δεν είναι τίποτε άλλο από τα ατομικά φύλλα αξιολόγησης!