Η δημιουργία διαφημίσεων από τους μαθητές της Β’ Δημοτικού στο μάθημα της Γλώσσας αποτέλεσε μια ιδιαίτερα επωφελή δραστηριότητα με ευκαιρίες ανάπτυξης σε πολλαπλά επίπεδα. Οι μαθητές σκέφτηκαν πρωτότυπες ιδέες και τις παρουσίασαν με μοναδικό τρόπο. Παράλληλα, έμαθαν να επικοινωνούν ιδέες με σαφήνεια, επιλέγοντας λέξεις και εικόνες που είναι ελκυστικές και κατανοητές, γεγονός που βελτιώνει την επικοινωνιακή τους ικανότητα. Η δραστηριότητα αυτή τους εισήγαγε στον κόσμο της διαφήμισης και τους καλλιέργησε μια κριτική ματιά απέναντι στα μηνύματα που δέχονται καθημερινά, ενισχύοντας την κριτική τους σκέψη.