Στο πλαίσιο της δημιουργικής γραφής και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, αρκετοί από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Στ’ Δημοτικού επιχείρησαν φέτος να συνθέσουν τα δικά τους πρωτότυπα παραμύθια. Αφού εξοικειώθηκαν με τα βασικά στοιχεία ενός παραμυθιού (ήρωας, ανταγωνιστής, σκηνικό, μαγικός βοηθός, μαγικό μέσο, αρχική συμφορά, δυσκολίες, τελική αναμέτρηση, ανταμοιβή ήρωα), χωρίστηκαν σε ομάδες και με οδηγό έναν εννοιολογικό χάρτη, άρχισαν να χτίζουν σταδιακά τις δικές τους ιστορίες. Όταν οι μαθητές είχαν ουσιαστικά ετοιμάσει τον βασικό σκελετό του παραμυθιού τους, αξιοποιώντας διάφορες εφαρμογές, όπως το PowerPoint, ξεκίνησαν να ξετυλίγουν από την αρχή το νήμα της κάθε ιστορίας και ανταλλάσσοντας ιδέες και απόψεις να οικοδομούν αναλυτικά την πλοκή που είχαν συμφωνήσει. Αρκετές ήταν οι ομάδες που χρησιμοποίησαν για τη συγγραφή του παραμυθιού τους την εφαρμογή StoryJumper, που προσφέρει ποικίλα εργαλεία για τη δημιουργία ψηφιακών βιβλίων, που περιλαμβάνουν κείμενο, εικόνες τοπίων και χαρακτήρων αλλά και ήχο.
Με την ολοκλήρωση του κάθε βιβλίου, η κάθε ομάδα είχε τη χαρά να παρουσιάσει το παραμύθι της στην ολομέλεια της τάξης, με αποτέλεσμα όλοι να δουν, να ξεφυλλίσουν, να ακούσουν και να κρίνουν εποικοδομητικά τις ιστορίες όλων, καθώς και να συγχαρούν τους συμμαθητές τους για την αξιόλογη προσπάθειά τους. Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία για όλους, που συνέβαλε σημαντικά στην ανάπτυξη της συνεργασίας, της φαντασίας και της δημιουργικότητας, καθώς και στην καλλιέργεια του γραπτού λόγου και των ψηφιακών δεξιοτήτων.