Skip links

«Κι όμως μιλάνε…!»

Με αφορμή τη νοηματική επεξεργασία ενός αποσπάσματος από το διήγημα του Oscar Wilde, «Ο Ευτυχισμένος Πρίγκιπας» και την ανάλυση της σχέσης που αναπτύχθηκε ανάμεσα στο άγαλμα του Πρίγκιπα και στο αηδόνι, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ Δημοτικού ανέλαβαν να παρουσιάσουν μια μικρή εργασία. Καθένας τους διάλεξε ένα άγαλμα και σε ένα σύντομο PowerPoint παρουσίασε στην ολομέλεια της τάξης τα ακόλουθα: το όνομα και μια φωτογραφία του αγάλματος που επέλεξε, λίγες πληροφορίες γι’ αυτό, όπως την τοποθεσία του, το έτος κατασκευής, τον γλύπτη, το ύψος του και την ιστορία του, καθώς κι έναν μικρό διάλογο ανάμεσα στο άγαλμα και σε έναν περαστικό.

Οι μαθητές κλήθηκαν, λοιπόν, να φανταστούν, με βάση το ποιο ήταν το πρόσωπο ή το ζώο που αναπαριστούσε το άγαλμα, τι θα μπορούσε να πει σε κάποιον, αν ζωντάνευε για λίγο, ποια μπορεί να ήταν τα πιθανά του λόγια. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν πολλά αγάλματα ανά τον κόσμο, να μάθουν σημαντικές πληροφορίες γι’ αυτά, αλλά και να αναπτύξουν τη φαντασία τους, τη δημιουργικότητά τους, καθώς και την ενσυναίσθηση.


Return to top of page