Στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας, και συγκεκριμένα της παραγωγής γραπτού λόγου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ Δημοτικού διδάχτηκαν την έννοια της παραγράφου, δίνοντας έμφαση στις αρετές της.
Αφού εξοικειώθηκαν με το να εντοπίζουν γραπτά ή προφορικά τα δομικά στοιχεία διάφορων παραγράφων, χωρίστηκαν σε ομάδες, για να λύσουν ένα ιδιαίτερο «παζλ». Οι δάσκαλοι μοίρασαν στα παιδιά μπλεγμένες προτάσεις και τους ζήτησαν να τις βάλουν στη σωστή σειρά, ακολουθώντας φυσικά τη σωστή δομή μιας παραγράφου (θεματική πρόταση, λεπτομέρειες σε νοηματική αλληλουχία, κατακλείδα – συμπέρασμα). Η πρόκληση δεν ήταν τόσο εύκολη, μιας και στις παραπάνω προτάσεις είχαν «μπλεχτεί» και ορισμένες που δε σχετίζονταν με το θέμα των παραγράφων και μάλιστα τα παιδιά έπρεπε να εντοπίσουν και αυτές και να τις απορρίψουν. Στο τέλος κάθε ομάδα έδωσε τη δική της ξεχωριστή «πινελιά» σε κάθε εργασία και έτσι τα οφέλη υπήρξαν πολλαπλά, συναρπάζοντας τους συμμετέχοντες.
Τα παιδιά όχι μόνο χάρηκαν τη συνεργασία και εξασκήθηκαν να δουλεύουν σε ομάδες διανέμοντας ρόλους και διασκεδάζοντας με τους συμμαθητές τους, αλλά και γνώρισαν την παράγραφο, τη δομή και τις αρετές της μέσα από μία παιγνιώδη διαδικασία!