Στη βαθμίδα του Νηπιαγωγείου τα παιδιά αρχίζουν να έρχονται σε επαφή με τη συμβατική γραφή. Καθώς η αρχική προσέγγιση των γραμμάτων είναι σημαντική για τη σταδιακή κατάκτηση της φωνολογικής ενημερότητας χρησιμοποιούμε την πολυαισθητηριακή μέθοδο.
Πιο συγκεκριμένα τα παιδιά έτοιμάζουν ένα ζυμάρι με ένα υλικό από τα ελληνικά βότανα ή καρυκεύματα και σχηματίζουν το αντίστοιχο γράμμα συνδυάζοντας την όραση , την αφή και την οσμή (π.χ. θυμάρι για το Θθ,κανέλα για το Κκ , Δενδρολίβανο για το Δδ κ.τ.λ.). Έτσι αξιοποιούμε την ευελιξία που προσφέρει η παραμονή στο σπίτι προκειμένου η μάθηση να είναι ευχάριστη και δημιουργική!