Στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας, στην ενότητα «Πάλι μαζί» οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ Δημοτικού ήρθαν σε επαφή μέσω οπτικοακουστικού υλικού με σχολεία των πέντε ηπείρων. Αρχικά, εντόπισαν ομοιότητες και διαφορές του ελληνικού με τα άλλα εκπαιδευτικά συστήματα. Έπειτα, συνδυαστικά με το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος εργάστηκαν σε ομάδες, έκοψαν και χρωμάτισαν από τον παγκόσμιο χάρτη κάθε ήπειρο ξεχωριστά. Στο τελευταίο στάδιο, οι μαθητές και οι μαθήτριες ένωσαν τα κομμάτια του παζλ των ηπείρων δημιουργώντας έτσι τον δικό τους παγκόσμιο χάρτη.