Στο πλαίσιο του μαθήματος της Γεωγραφίας, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ Δημοτικού ήρθαν σε επαφή με τις γεωγραφικές συντεταγμένες γνωρίζοντας, ταυτόχρονα, έννοιες όπως ο Ισημερινός, οι μεσημβρινοί και οι παράλληλοι κύκλοι. Πιο συγκεκριμένα, τους δόθηκε μια υποθετική περίπτωση εντοπισμού ενός χαμένου πλοίου, που εκπέμπει SOS στη μέση του Ατλαντικού Ωκεανού. Έτσι, συμφώνησαν ότι, για να εντοπίσουν τη θέση του και να στείλουν σωστικά μέσα, χρειάζονται τις συντεταγμένες του πλοίου.
Αφού, λοιπόν, «έσωσαν» το πλοίο και βρήκαν με τις γεωγραφικές συντεταγμένες την ακριβή τοποθεσία του, εξοικειώθηκαν με τις έννοιες του γεωγραφικού πλάτους και του γεωγραφικού μήκους.
Στο τέλος, τα παιδιά συμμετείχαν σε ένα διασκεδαστικό παιχνίδι: σε σύντομο χρονικό διάστημα τους ζητήθηκε να βρουν σε ειδικά εκτυπωμένο χάρτη τη χώρα ή την ήπειρο στην οποία αντιστοιχούσαν γεωγραφικές συντεταγμένες που διάλεξαν μετά από κλήρωση καθώς και σημεία αεροσκαφών που εξέπεμπαν σήμα κινδύνου. Το αποτέλεσμα αποδείχτηκε συναρπαστικό και ενθουσίασε μικρούς και μεγάλους!