Στο πλαίσιο της ενότητας «Ασφαλώς κυκλοφορώ» της Γλώσσας, οι μαθητές της Δ’ Δημοτικού του Σχολείου μας προσέγγισαν το θέμα μέσω μιας βιωματικής διαδικασίας η οποία είχε ως στόχο την ευαισθητοποίησή τους για την οδική ασφάλεια.
Οι μαθητές ανέλυσαν τη σημασία και την ερμηνεία των πινακίδων σήμανσης που σε καθημερινή βάση συναντούν στους δρόμους είτε είναι επιβάτες σε κάποιο όχημα είτε κυκλοφορούν ως πεζοί.
Κατά τη διάρκεια της δράσης όλοι οι μαθητές κατανόησαν πόσο σημαντικό είναι να τηρείται ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας όχι μόνο από τους οδηγούς αλλά και από τους πεζούς.
Στο τέλος, δημιούργησαν τα δικά τους σήματα συνθέτοντας μία μικρή πόλη με δρόμους, σταυροδρόμια, οχήματα και πινακίδες.