Με αφορμή το ιδιαίτερα σημαντικό θέμα της οδικής ασφάλειας και στο πλαίσιο της ενότητας «Ασφαλώς κυκλοφορώ» στο μάθημα της Γλώσσας, οι μαθητές της Δ΄ Δημοτικού του Σχολείου μας προσέγγισαν το θέμα μέσω μιας βιωματικής διαδικασίας η οποία είχε ως στόχο την ευαισθητοποίησή τους.
Οι μαθητές ανέλυσαν τη σημασία και την ερμηνεία των πινακίδων σήμανσης που σε καθημερινή βάση συναντούν στους δρόμους είτε είναι επιβάτες σε κάποιο όχημα είτε κυκλοφορούν ως πεζοί.
Κατά τη διάρκεια της ενδιαφέρουσας δράσης σύσσωμοι οι μαθητές συμφώνησαν ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας να τηρείται όχι μόνο από τους οδηγούς αλλά και από τους πεζούς.
Στη συνέχεια δημιούργησαν τις δικές τους ευφάνταστες πινακίδες και σήματα, συνθέτοντας τον δικό τους «Κώδικα Σχολικής Κυκλοφορίας».
Τέλος, αφού έμαθαν να παρατηρούν με προσοχή στον δρόμο τα σήματα και τις πινακίδες και να υποδεικνύουν στους οδηγούς γονείς τους τι πρέπει να κάνουν σε κάθε περίπτωση, «έδωσαν τις εξετάσεις τους» στο μάθημα των Υπολογιστών, πέρασαν τη δοκιμασία και… έτοιμοι για δίπλωμα!
Στους μαθητές απονεμήθηκε ένα δίπλωμα, όμοιο με αυτό των οδηγών, ενθουσιάστηκαν και συνειδητοποίησαν ότι για να γίνει καλός οδηγός πρέπει πρώτα να γίνεις σωστός πεζός!