Στο πλαίσιο του μαθήματος της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής, και ειδικότερα στην ενότητα «Ένα σχολείο για όλους», οι μαθητές της ΣΤ΄ Δημοτικού συμμετείχαν σε μια δημιουργική και συνεργατική δραστηριότητα.
Τα παιδιά, χωρισμένα σε ομάδες με καθορισμένους ρόλους —γραμματείς, ζωγράφοι και «παραγωγοί ιδεών»— επέλεξαν μια χώρα ή πόλη του κόσμου και ερεύνησαν το εκπαιδευτικό της σύστημα, καθώς και το σύστημα ειδικής εκπαίδευσης.
Με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα, κάθε ομάδα συγκέντρωσε πληροφορίες και παρουσίασε τα αποτελέσματά της, εμπλουτίζοντας το υλικό με σκίτσα, χρώματα και φαντασία. Έτσι, η γνώση έγινε δημιουργία και συνεργασία!
Οι χώρες και πόλεις που μελέτησαν ήταν: Σερβία, Παρίσι, Βαρκελώνη και Σιγκαπούρη.
Η δράση αυτή βοήθησε τους μαθητές να κατανοήσουν πως κάθε εκπαιδευτικό σύστημα έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες, αλλά ο κοινός στόχος παντού είναι ένας:
ένα σχολείο ανοιχτό και φιλόξενο για όλους τους μαθητές!