Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ Δημοτικού στο πλαίσιο του μαθήματος της Φυσικής πήραν μέρος σ’ έναν διαφορετικό τρόπο επανάληψης απ’ ό,τι είχαν συνηθίσει μέχρι τώρα.
Ολοκληρώνοντας την ενότητα της Μηχανικής, προκειμένου να θυμηθούν και να συνδέσουν μεταξύ τους όσα είχαν επεξεργαστεί από την αρχή της χρονιάς και να εξασκηθούν και σε ερωτήσεις κρίσεως, κλήθηκαν να απαντήσουν ηλεκτρονικά σε ένα κατάλληλα διαμορφωμένο quiz, διαβαθμισμένης δυσκολίας.
Οι μαθητές χρησιμοποίησαν τους υπολογιστές του Σχολείου, καθένας συνδέθηκε στον προσωπικό του λογαριασμό και όλοι προσπάθησαν να απαντήσουν σωστά στις 20 ερωτήσεις που περιλάμβανε το quiz. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, όλοι μπόρεσαν να δουν απευθείας ποιο ήταν το τελικό σκορ τους και έπειτα, αναλυτικά, ποιες ήταν οι σωστές απαντήσεις στις ερωτήσεις που έκαναν λάθος.
Το όλο εγχείρημα αποδείχθηκε ιδιαίτερα ενδιαφέρον για τους μαθητές συμβάλλοντας θετικά στη μαθησιακή διαδικασία, εφόσον προσέφερε άμεση ανατροφοδότηση τόσο στους δασκάλους όσο και στους ίδιους τους μαθητές για τον βαθμό αλλά και το βάθος που οι διδασκόμενες έννοιες είχαν κατακτηθεί, ενώ παράλληλα έδωσε στα παιδιά τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες και σε άλλα γνωστικά αντικείμενα.