Skip links

Συμμετοχή της μαθήτριάς μας Αρτεμισίας Σκερλέτη στη γιορτή «Τα σχολεία του Πειραιά ταξιδεύουν στις θάλασσες του κόσμου – Υιοθετώντας ένα πλοίο»

Την Τρίτη 4 Ιουνίου 2026, η μαθήτρια της Β΄ Γυμνασίου Αρτεμισία Σκερλέτη, συνοδευόμενη από την καθηγήτρια Οικονομικών του Σχολείου μας, κ. Πηγή Λιαγκρή, συμμετείχε στην εκδήλωση «Τα σχολεία του Πειραιά ταξιδεύουν στις θάλασσες του κόσμου – Υιοθετώντας ένα πλοίο», η οποία πραγματοποιήθηκε στην Ιωνίδειο Σχολή Πειραιά.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, παρουσιάστηκαν τα έργα του Σχολείου μας που υλοποιήθηκαν μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος «Υιοθετώ ένα Πλοίο», αναδεικνύοντας τη δημιουργικότητα, τη γνώση και τη βιωματική προσέγγιση των μαθητών μας γύρω από τον κόσμο της ναυτιλίας.

Η συμμετοχή στην εκδήλωση ακολούθησε την επιτυχημένη επίσκεψη των μαθητών και μαθητριών μας στη διεθνή ναυτική έκθεση «Ποσειδώνια 2026», ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την επαφή τους με τον ναυτιλιακό κλάδο και τη σημασία του για την ελληνική και παγκόσμια οικονομία.

Η εκδήλωση εντάχθηκε στο πρόγραμμα «Ημέρες Θάλασσας» του Δήμου Πειραιά και αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία ανταλλαγής γνώσεων και εμπειριών ανάμεσα σε σχολεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Θερμά συγχαρητήρια στη μαθήτριά μας Αρτεμισία Σκερλέτη για την εξαιρετική παρουσίασή της, καθώς και στην κ. Πηγή Λιαγκρή για την πολύτιμη καθοδήγηση και υποστήριξή της!


Return to top of page