Skip links

Οι μαθητές της Α’ Λυκείου συμμετέχουν στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση» του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων

Οι μαθητές της Α’ Λυκείου της Εκπαιδευτικής Αναγέννησης συμμετείχαν και τη φετινή χρονιά στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση» του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων (Junior Achievement Greece). Έπειτα από αλλεπάλληλες συναντήσεις και καταιγισμό ιδεών οι μαθητές του Σχολείου μας τόλμησαν ένα φιλόδοξο εγχείρημα και αποφάσισαν να δημιουργήσουν παπούτσια που παράγουν ενέργεια με το βάδισμα και το τρέξιμο.

Τα παπούτσια «GENERGY» καινοτομούν ως προς τους αισθητήρες υψηλής τεχνολογίας στους οποίους με την πίεση παράγουν ενέργεια και φωτίζουν μέσω led. Η κυριότερη διαφορά από τα άλλα παπούτσια είναι που παράγουν φως, είναι ότι τα «GENERGY» είναι φιλικά προς το περιβάλλον σε αντίθεση με την μπαταρία. Οι μαθητές έχουν ως στόχο να εξελίξουν το προϊόν συνδέοντάς το με έναν κοινωνικό σκοπό. Πιο συγκεκριμένα η ενέργεια που παράγεται θα μπορούσε να μετατρέπεται σε χρήματα για κάποια φιλανθρωπική οργάνωση. Επιπλέον, μελλοντικά με την εξέλιξη της τεχνολογίας θα μπορούσε να εφαρμοστεί ανιχνευτής εμποδίων για άτομα με προβλήματα όρασης. Οι παραπάνω προσαρμογές θα μπορούσαν να εφαρμοστούν σε όλα τα είδη υποδημάτων και όχι μόνο σε αθλητικά παπούτσια. Τα «GENERGY» είναι εξαιρετικά ελαφριά, έχουν χαμηλό κόστος και τα υλικά τους είναι εφικτό να ανακυκλωθούν. Τον οικολογικό τους χαρακτήρα ενισχύει το γεγονός πως οι αισθητήρες τους δεν εκπέμπουν κύματα ακτινοβολίας που θα έβλαπταν το περιβάλλον.

Οι μαθητές της Α’ Λυκείου δημιούργησαν και εκτύπωσαν αφίσες και φυλλάδια με το λογότυπο του προϊόντος ώστε να ενισχύσουν την αναγνωσιμότητά του. Επίσης για τη διαφήμιση κατασκεύασαν ιστοσελίδα και λογαριασμούς στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και μοιράστηκαν με το κοινό στιγμιότυπα από τις συναντήσεις τους και τα στάδια δημιουργίας του προϊόντος.

Μέσω της συμμετοχής τους στο Πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση» οι μαθητές αποκόμισαν ποικίλα οφέλη, όπως η διεύρυνση των γνώσεων τους σχετικά με τη σωστή και αρμονική λειτουργία μιας επιχείρησης καθώς και η εξοικείωσή τους με τον χώρο του επιχειρείν.

Καθώς, η ομάδα στελεχώνει τη διοίκηση της εικονικής επιχείρησης, κάθε ένα μέλος της αναλαμβάνει ευθύνες τις οποίες κάθε διευθυντής μιας πραγματικής επιχείρησης καλείται να αναλάβει.

Τόσο τα τμήματα όσο και οι διευθύνσεις της εικονικής επιχείρησης που δημιούργησαν οι μαθητές ανταποκρίνονται στα αντίστοιχα τμήματα και τις αντίστοιχες διευθύνσεις που θα συναντήσουμε σε μια πραγματική επιχείρηση. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε διευθύνσεις, ανατέθηκαν ρόλοι και μέσα από μια δημιουργική συνύπαρξη πέτυχαν τον σκοπό τους.

Έμαθαν να δουλεύουν ομαδικά, συνεργατικά, να ξεδιπλώνουν τις ικανότητές τους και να τις μετατρέπουν σε ικανότητες. Η βιωματική αυτή διαδικασία ενίσχυσε την αυτοπεποίθησή τους και μέσω της προσωπικής τους εργασίας και τη συμμετοχής τους κατάφεραν να κάνουν τα οράματά τους πραγματικότητα.

Τη φετινή χρονιά τα μέτρα που έλαβε η Πολιτεία για την αντιμετώπιση της πανδημίας του COVID – 19 δεν επέτρεψε στα μέλη της Μαθητικής Εικονικής Επιχείρησης «GENERGY» να συμμετέχει στην Έκθεση που πραγματοποιείται σε ετήσια βάση στο The Mall Athens και να παρουσιάσει το προϊόν που σχεδίασε στο κοινό.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες που συμμετείχαν στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση» είναι οι: Μαριάννα Ανυφαντή, Κωνσταντίνος Γκύλλης, Κωνσταντίνος Γλύκος, Έλενα Δαβέρου, Παναγιώτης Διαμαντής, Δημήτριος Καμπανάος, Μαριέττα Καρανάσου, Αλέξανδρος Λιονέττι, Κωνσταντίνα Μαρκοπούλου, Άλκηστις-Ειρήνη Μεθάνη, Κυριακή Μεφσούτ, Γεώργιος-Χρήστος Μουσελάς, Ασημίνα Νταή, Σοφία Πετρογιάννη, Νεφέλη-Μαρία Σαραμαντή, Νικόλαος Χάνδρος.

 Συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριες για τη συμμετοχής τους στο Πρόγραμμα, τη δημιουργικότητά τους και την έμπνευσή τους καθόλη τη διάρκεια της διαδικασίας.

Θερμά συγχαρητήρια και στους καθηγητές του Σχολείου μας, κύριο Ιωάννη Θεοχάρη και κυρία Άννα Κουρδή καθώς και στην εθελόντρια κυρία Κωνσταντίνα Τσεβά, ως προς την προσφορά τους για τη δημιουργία της επιχείρησης και του προϊόντος και στην εμπιστοσύνη που έδειξαν στους μαθητές που συμμετείχαν στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση».  


Return to top of page