Skip links

Βιωματική δράση για τα ζώα από τους μαθητές της Β’ Δημοτικού

Στο πλαίσιο της Μελέτης Περιβάλλοντος και συγκεκριμένα της ενότητας που σχετίζεται με τα  «Ζώα», οι μαθητές της Β΄ Δημοτικού του Σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν διάφορα είδη ζώων και να μάθουν τι χρειάζεται ώστε αυτά να μπορέσουν να  αναπτυχθούν. Στη συνέχεια τα ταξινόμησαν ανάλογα με τα εξωτερικά τους χαρακτηριστικά, τα οποία συσχέτισαν με τις ανάγκες προστασίας, κίνησης και προσαρμογής  κάθε ζώου στο περιβάλλον.

Οι μαθητές αναζήτησαν επιπλέον πληροφορίες σε βιβλία και εγκυκλοπαίδειες και δημιούργησαν κάρτες με ερωτήσεις και αινίγματα για το δικό τους «επιτραπέζιο παιχνίδι»! Μέσα, λοιπόν, από το διασκεδαστικό και βιωματικό αυτό παιχνίδι πραγματοποιήθηκε τόσο ο έλεγχος όσο και ο εμπλουτισμός των γνώσεων της ομάδας! Το ταμπλό του παιχνιδιού… σχεδιασμένο στο πάτωμα και πιόνια… τα ίδια τα παιδιά!    

Στη συνέχεια, οι μικροί μαθητές είχαν την ευκαιρία να πειραματιστούν και να εξοικειωθούν με εργαλεία του θεατρικού παιχνιδιού, να συμμετάσχουν σε ασκήσεις εμπιστοσύνης, επικοινωνίας, εξοικείωσης με τη γλώσσα του σώματος και ανάπτυξης της φαντασίας και της δημιουργικότητας. Βασικός στόχος των δράσεων αυτών, ήταν  η ανάπτυξη της δημιουργικής συνεργασίας, της υπευθυνότητας και της αποτελεσματικής επικοινωνίας της ομάδας.


Return to top of page